club van 50

Vorden 29 november 2016 – Afgelopen zaterdag was er de jaarlijkse bijeenkomst van de ‘Club van 50’ en met een kleine 40 deelnemers werd het een geslaagde middag in de kantine van v.v. Vorden.

Na de opening door Ab Velhorst jr. zijn de club van 50-leden ouderwets aan het pijltjes gooien, of bij sommigen beter pijltjes werpen …… , gegaan voor de bestemming van een deel van hun bijdrage. De opzet was om door middel van het gooien van drie dartpijltjes de voorkeuren aan te geven waar het bedrag dit jaar aan besteed diende te worden. Het was een close finale tussen de toiletten en de keuken, immers:
–          In de bull is 1 keer gegooid voor betere parkeergelegenheid,
–          Voor de picknicktafels zijn 6 dart pijltjes in de rode vlakken van het bord gegooid
–          Voor de betonnen ping-pong tafel buiten slechts 3 pijltjes in de groene vlakken
–          Voor een goed onderhoud aan de toiletvoorziening zijn 41 pijltjes in de witte vlakken verdwenen
–          Voor de modernisering van de keuken zij 45 pijltjes in de zwarte vlakken geteld.
Dit brengt dit jaar dat hun bijdrage bestemd is voor de modernisering van de keuken.
Rond de klok van 18:00 was het tijd dat de Club van 50 een heuse grote paella pan de eerste vuurdoop gaf.  William en Marc hadden het genoegen om samen met Ab deze in ontvangst te krijgen voor de club.
Met lekkere producten uit de diepvries, verse groenten van Albert Hein en lekkere kippetjes van Slagerij Vlogman was het smullen geblazen in ons clubgebouw “ De Ark”.  Rond 19:30 nam Ab Velhorst het woord.  Hij heeft zich gelukkig geprezen daar 2 enthousiaste mensen in de personen van William van der Veen en Edwin Schooltink zijn toe getreden tot de organisatie van de Club van 50. Kees en Eddie zullen daartoe een stapje terugdoen. Uiteraard kunt u beide personen de komende maanden nog bereiken als u een vraag over de Club van 50 heeft. Zij zullen geleidelijk de organisatie aan William en Edwin doorspelen. Aan- en afmeldingen van de Club van 50 zullen vanaf heden verlopen via onze ledenadministratie, de heer Peter Gombert, pjwgombert@gmail.com.

Dit was het laatste bericht van de club van 50 in deze hoedanigheid.
Namens de club,
Eddy, Ab en Kees