sportpark de dennen nijmegen

Vorden 17 november 2016 – De donkere en natte maanden zijn weer begonnen en dat houdt in dat wij als spelende leden, trainers, coaches en commissieleden nog meer aandacht moeten besteden aan het schoon houden en maken van onze materialen. Ook dienen wij ons iedere week weer aan deze regels te houden en de afspraken na te komen die hierover gelden en elkaar daar ook op aan te spreken. Onderhoud is Behoud en dat geldt ook voor al onze spelmaterialen! Lees dit goed!

• Verplaatsbare doelen na iedere training en zaterdag na de wedstrijd opruimen op de afgesproken plaatsen:
  • veld 3 – vier kleine doeltjes en twee grote doelen achter tegen de bosrand op het platje plaatsen
  • veld 2 – vier kleine doeltjes en twee grote doelen achter tegen de bosrand op het platje plaatsen
  • oefenhoek – twee kleine doeltjes en een verplaatsbaar groot doel op het platje bij het toegangshek plaatsen
  • NIET tegen het hek tussen veld 2 en 3. NIET aan de zijkant van veld 2 en 3 en NIET tussen het hoofdveld en veld2/3 op het tegelpad!
  • Ballen na de training SCHOON MAKEN met de waterslang in de speciale waterbak.
  • Pionnen, Petjes en stokken SCHOON MAKEN met de waterslang in de speciale waterbak
  • Neem als trainer net zo veel ballen mee terug na de training dan dat je er mee hebt genomen. De afgelopen drie weken heeft de dinsdag- en de veldploeg 15(!) ballen terug gevonden langs het veld, in de bosrand en langs de reclameborden (zie foto hieronder).
  • ballen-vv-vorden