bestuurskamer

Vorden 23 juni 2016 – Aanstaande dinsdag, 28 juni om 20.00 uur, staat de halfjaarlijkse ledenvergadering op de agenda. Wij nodigen hierbij alle leden boven de 18 jaar en ouders van leden onder de 18 jaar uit om samen met ons de financiële situatie te bespreken en bekijken van het afgelopen seizoen en tevens de begroting vast te stellen voor het komende seizoen. Tevens staat het concept beleidsplan ‘Op naar de 90’ op de agenda, waarmee het bestuur samen met de leden een samenvatting van de thema-avonden Technische voetbalzaken, Horeca&Facilitair, Sponsoring&PR, Accommodatie, Communicatie en Evenementen wil bespreken. Een inkijkexemplaar zal een uur voor de vergadering klaar liggen. Alle leden en ouders van jeugdleden zijn van harte welkom!

Alle leden ouder dan 18 jaar en de ouders van onze jeugdleden zijn hierbij van harte uitgenodigd. De ledenvergadering staat op de agenda op 28 juni om 20.00 uur in de kantine van ons Sportpark ‘t Grote Veld.