Vorden, 21 augustus 2017 – Vorden 1 speelt in de poulefase van de KNVB Beker-afdeling Oost 2017-2018 tegen RZKVC, Bon. Boys en FC Zutphen (za). De eerste wedstrijd thuis tegen RKZVC is op verzoek van de 1e klasser uit Zieuwent verplaatst van zondag 3 september naar zaterdagavond 2 september om 19.00 uur op ons Sportpark ‘t Grote Veld. Op verzoek van v.v. Vorden is de laatste wedstrijd tegen FC Zutphen (za) op zaterdag 17 september verplaatst naar dinsdagavond 12 september om 20.00 uur in Zutphen. Door deze wijzigingen is de oefenwedstrijd tegen AGOVV (za) komen te vervallen. Hieronder is het complete en vernieuwde voorbereidingsschema inclusief bekerwedstrijden van de selectie te zien.

Voorbereiding-2017-2018

Of klik op onderstaande foto voor het gehele programma van de selectie in de voorbereiding van dit seizoen: