vorden 1 tegen babberich

Vorden 25 augustus 2016 – De laatste van de drie bekerwedstrijden in de 1e ronde (poulefase) zal Vorden 1 vrijdagavond afwerken in en tegen 1e klasser FC Zutphen (za). De wedstrijd stond oorspronkelijk gepland op zaterdagmiddag om 17.00 uur, maar beide clubs zijn overeengekomen dat deze wedstrijd op vrijdagavond 26 augustus om 20.00 uur wordt gespeeld. Vorden 1 heeft dit weekend ook haar trainingskamp in Noordwijk, waarvan het programma en de planning iets gewijzigd zal worden. Beide clubs hebben drie punten uit twee wedstrijden en kunnen bij verlies van DZC’68 tegen Helios bij winst eventueel nog de koppositie van de poule behalen. De wedstrijd in Zutphen zal vrijdagavond het slotstuk zijn van de presentatieavond van alle teams bij FC Zutphen, waarbij tijdens en na afloop van de wedstrijd er een ‘openingsfeest’ in de kantine zal zijn.