Vorden, 21 juli 2017 – De KNVB heeft naast de bekerindeling van het 1e elftal ook de bekerpoules bekend gemaakt van de overige teams in de  A-categorie. Vorden 2, JO19-1, JO17-1 en JO15-1 spelen op de eerste drie weekenden in september drie bekerwedstrijden in de 1e ronde (poulefase). Het wedstrijdprogramma is nog niet bekend gemaakt, maar dit zal in de komende 2 weken door de KNVB worden gepubliceerd. Het programma van Vorden 1, dat in een poule zit met RKZVC, Bon.Boys en FC Zutphen (za) is vandaag al wel bekend geworden en hierin zijn twee thuiswedstrijden van het 1e elftal opgenomen.

Op zondag 3 september staat er een thuiswedstrijd om 14.00 uur tegen RKZVC op het programma, op zondag 10 september speelt het elftal van trainer Michel Feukkink uit tegen Bon.Boys in Haaksbergen en op zaterdag (!) 16 september speelt ons vlaggenschip thuis om 17.00 uur tegen FC Zutphen (za). Deze laatste wedstrijd is op zaterdag gepland omdat de tegenstander een ‘zaterdagelftal’ is en de KNVB  bij onderlinge wedstrijden tussen ‘zondagelftallen’ en ‘zaterdagelftallen’ hier de voorkeur aan geeft.

Hieronder kunt u de volledige poule-indeling van Vorden 2, JO19-1, JO17-1 en JO15-1 bekijken en tevens het wedstrijdprogramma van Vorden 1 in haar bekerpoule.

bekerindeling A-categorie