logotorenstad

Vorden 27 augustus 2016 – Bij de jeugdafdeling van v.v. Vorden stond vandaag de 2e bekerronde voor de B-categorie op het programma. Voor de A1, B1, C1 en D1 was het zelfs al de laatste (3e) ronde aangezien deze teams (A-categorie) ook door de week al een bekerwedstrijd hadden gespeeld. Een echte beker viel er echter te winnen in Zutphen, waar op de velden van AZC het Torenstad tournooi werd georganiseerd. Vorden JO15-1 en 2 (C1 en C2) werden beide 2e en onze JO9 (F1) behaalde met 6 overwinningen zelfs de 1e plaats.

Terwijl er in het bekertournooi enkele opvallende uitslagen werden genoteerd (waaronder de A1 dat met 4-5 wist te winnen van SDOUC A1 (Hoofdklasse) en er vanmiddag op ons eigen Sportpark maar liefst 9 wedstrijden werden gespeeld, werd de F1 (JO9) dus kampioen op het Torenstad tournooi bij AZC. De jongens wonnen van de F1’s van Be Quick, Helios, AZC, Warnsveldse Boys en Witkampers met resp. 4-0, 4-0, 7-1, 4-1 en 4-1. Een prima resultaat en helemaal als je bedenkt dat vorige week tijdens de 1e bekerwedstrijd dit team ook al met 11-2 had gewonnen van FC Zutphen JO9-1. Natuurlijk moest het team na afloop met de beker op de foto:

F1 kampioen torenstad