Vorden, 10 juli 2017 – Namens het bestuur van v.v. Vorden willen wij hierbij de 25 ’35 en 45 plus’ voetballers, de 105 senioren-, 155 junioren- en 145 pupillenleden, de 89 trainers, coaches, leiders en grensrechters, de beide wedstrijdsecretariaten, de 8 zaterdagcoördinatoren, de jeugd- en seniorencommissie, de TJC en het JAC, de dinsdag- en veldploeg inclusief Jan Wentink, de kantinecommissie en al haar kantine- en horecamedewerkers, de schoonmaakploeg, de avondvierdaagsecommissie, de gehandicaptensport-collectedames, de webredactie, de club van 50 commissie en al haar leden, de sponsorcommissie en alle sponsoren en de Wikee de Vikingcommissie bedanken voor al hun tijd, energie en inzet in het afgelopen seizoen en jullie allemaal een hele fijne en welverdiende vakantie en zomerstop wensen. Tot 13 augustus in het seizoen 2017-2018!