Almat_Balsponsor_VVVorden-2[1]Maandag 19 oktober – Sinds dit seizoen is Almat Laren sponsor van de koffiebekers bij V.V. Vorden.

Almat is een veelzijdig bedrijf gevestigd in het Gelderse Laren. Wij bieden u een ruim programma aan producten en diensten op het gebied van industrie, tuin & park, landbouw en verhuur.

Service, een goede prijs- en kwaliteitsverhouding, innovatie, transparantie en betrokkenheid zijn voor ons bedrijf de belangrijke speerpunten.  Als VCA-CUVM gecertificeerd bedrijf bieden wij de mogelijkheid om al uw machines op het gebied van veiligheid jaarlijks Com-keur te keuren. Ook binnen ons bedrijf hechten wij veel waarde aan veiligheid, al onze uitvoerende werknemers zijn minimaal VCA* gecertificeerd.

Tuin & Park

Voor zowel particulieren als voor bedrijven kunnen wij u de juiste Tuin & Park machine leveren. Wij zijn onder andere officiële dealer van de kwaliteitsmerken Stihl, Viking en Kärcher. Tevens kunnen wij het onderhoud en eventuele reparatie van uw machine, in onze werkplaats of met behulp van de servicebus op locatie, verzorgen.

Ook maatschappelijke betrokkenheid is voor ons belangrijk. Daarom sponsoren wij zowel regionaal als landelijk diverse verenigingen en stichtingen.

Mocht u meer informatie over ons willen dan verwijzen wij u naar onze website: www.almatlaren.nl.