Vorden, 27 mei 2017 – Voor de 22e keer wordt vandaag het Wikee de Vikingtoernooi georganiseerd als afsluitend evenement van het seizoen bij v.v. Vorden. Alles en iedereen is klaar voor een prachtige verenigingsdag, waarbij vanochtend 200 pupillen en C-junioren in actie komen en om 12.15 uur het seizoen afsluiten en vanmiddag ongeveer 300 senioren en dames vanaf 14.00 uur gaan starten met het grote Wikee tournooi. Vanavond zal de dag afgesloten worden met een groot feest in de Wikee-tent. De Wikee-commissie, de dinsdagploeg, de horecamedewerk(st)ers, de veldploeg en nog vele andere vrijwilligers bij onze club hebben de afgelopen week ons Sportpark omgetoverd tot een prachtige accommodatie dat inclusief vangnetten, schaduwtent, watertappunten, springkussen, draaimolens, water-appelsap en ranja tentjes, kleedkamertent, nieuwe hagelwitte doelnetten en natuurlijk prachtig onderhouden en strak gemaaide voetbalvelden helemaal klaar is voor deze prachtige afsluiting van het seizoen.