vorden afgelast

Vorden 27 februari 2016 – Vandaag en morgen is er een inhaal- en bekerweekend gepland door de KNVB en staan er zodoende 6 wedstrijden op zaterdag en 2 op zondag gepland op Sportpark ‘t Grote Veld. Door de vorst van vrijdagnacht op zaterdagmorgen zijn echter de drie speelvelden voor het spelen van wedstrijden in de ochtenduren afgekeurd. Vanaf 12.00 uur zal de vorst zijn verdwenen en wordt het overige programma op Sportpark ‘t Grote veld afgewerkt. Er is nog geprobeerd om de beide wedstrijden Vorden C1-Grol C1 en Vorden MB1-Kon. UD MB1 iets later te spelen, maar dat mocht niet lukken dus deze beide wedstrijden die om 10.30 uur stonden gepland gaan niet door. Om 12.00 uur wordt er afgetrapt door Vorden D1 en Vorden C2 en om 14.00 uur en 15.00 uur spelen Vorden B1 en Vorden A1 haar inhaalwedstrijd. De wedstrijd van Vorden C2 is een bekerwedstrijd. Aangezien de inhaalwedstrijd van Vorden D1 tegen Jonge Kracht D1 wel door gaat, is de ‘schaduwwedstrijd’ tegen TRIAS D1 afgelast.