pupillendoeltjes

Vorden 30 oktober 2015 – Nu wij als vereniging zodanig zijn gegroeid, dat de drie velden in het weekend optimaal worden benut, is het nog belangrijker geworden om op zaterdag en zondag scherp te zijn op de organisatie, acties en afspraken. Het belangrijkste aandachtspunt hieromtrent is ervoor te zorgen dat de doeltjes na de training en na de laatste wedstrijd over het hek aan de zijkant van de velden geplaatst dienen te worden.

Op trainingsavonden, na de laatste trainingen,  dienen alle kleine doeltjes en de grote verplaatsbare doelen over het hek aan de zijkant van het veld geplaatst te worden. Doeltjes en grote doelen NIET op het veld binnen het hekwerk plaatsen.

Door de week op maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagavond, na de laatste trainingen:

Veld 3 : Trainers en spelers dienen de pupillendoeltjes en verplaatsbare grote doelen over het hek aan de zijkant van het veld (groenstrook tussen veld 3 en het zwembad) plaatsen

Veld 2: Trainers en spelers dienen de pupillendoeltjes en verplaatsbare grote doelen over het hek aan de zijkant van het veld (groenstrook tussen veld 2 en de zandweg) plaatsen

Dus NIET op het looppad tussen veld 1 en 3 plaatsen en NIET tussen veld 2 en 3 plaatsen!

Oefenhoek : pupillendoeltjes aan de zijkant van het veld tegen de ballenvangers plaatsen.

Op zaterdagmorgen:

De leiders (je kunt hierbij ook de ouders even vragen) dienen voor de eerste wedstrijden om 09.00 uur de kleine doeltjes op het betreffende speelveld (veld 2 of 3) te plaatsen.

Na de laatste wedstrijd (meestal om 11.45 uur) dienen de leiders van de betreffende teams (je kunt hierbij ook de ouders even vragen) de kleine doeltjes weer terug te plaatsen op de groenstroken achter het hek, dus:

Veld 3 : Pupillendoeltjes over het hek aan de zijkant van het veld (groenstrook tussen veld 3 en het zwembad) plaatsen

Veld 2: Pupillendoeltjes over het hek aan de zijkant van het veld (groenstrook tussen veld 2 en de zandweg) plaatsen

Wees attent op deze afspraken, spreek elkaar er over aan, als je gevraagd wordt om dit te doen zeg geen Nee, schroom niet om uit jezelf deze taak op te pakken, want SAMEN krijgen wij het dan voor elkaar om met al onze 520 leden optimaal te genieten en samen te voetballen op ons Sportpark ‘t Grote Veld.