Vrijdag 13 december 2018 – Afgelopen zondag werd de wedstrijd Vorden 1 tegen Eendracht’30 1 uit Mook afgelast wegens slechte veldomstandigheden. Ondanks dat er op 23 december nog een inhaalzondag staat gepland, maar deze niet geschikt is voor deze wedstrijd aangezien Eendracht’30 dan al tegen Orion moet inhalen, heeft de KNVB vandaag besloten deze thuiswedstrijd van Vorden 1 in te plannen op 24 februari. Aanstaande zondag is de laatste speelronde voor de winterstop en op dinsdag (!) 18 december haalt AZC in tegen DVC en op zondag 23 december staan de inhaalwedstrijden Eendracht’30 tegen Orion en Concordia Wehl tegen Union op het programma. Na de winsterstop staat de 15e speeldag gepland op zondag 20 januari, waarbij Vorden 1 dan thuis speelt tegen Union. Hieronder het resterende speelschema van Vorden 1 in de 2e klas.