AH3

Vorden 6 januari – De actie die v.v. Vorden in samenwerking met Albert Heijn Grotenhuys voert om in het kader van de flessenactie de statiegeldbonnen ten goede te laten komen aan de vereniging, loopt nog door tot aan as. zondag! Lever je dus de statiegeldflessen in bij de Albert Heijn in Vorden, druk dan op de speciale gele button en het geld komt direct in onze clubkas terecht!

Albert Heijn Grotenhuys is al jarenlang een trouwe sponsor bij v.v. Vorden en de actie die nu samen met Wilbert en Yvonne Grotenhuys is opgezet, past uitstekend in de relatie die wij als vereniging met beide ondernemers hebben. Wij hopen dat u deze week een bezoek brengt aan de AH en bij het inleveren van de flessen even denkt aan onze club. Alvast bedankt!

AH Grotenhuys