vorden f5-1

Vorden 12 mei 2015 – Wij hebben al enkele weken problemen met onze webmail wat betreft het aanmelden van nieuwe leden. Het komt regelmatig voor dat de mail met het aanmeldformulier niet ‘over komt’ bij onze ledenadministrateur. Wij onderzoeken nu het probleem, maar zolang zullen wij het aanmeldformulier als ‘pdf’ beschikbaar stellen. Deze dient uitgeprint, ingevuld en opgestuurd te worden naar onze ledenadministrateur. Ga naar menu/lid worden en kijk op welke wijze de aanmelding dient te verlopen.

Via het menu ‘Lid worden’ kom je op de pagina terecht waar direct bovenaan het formulier te downloaden is. Klik op dit formulier, print het uit, vul het daarna in en lever dit in bij Peter Gombert (zie adres op formulier).

U krijgt daarna z.s.m. bericht over de indeling van het team, gewenste informatie over trainen ende bijzonderheden rondom het lidmaatschap.