Vrijdag 29 september – Zondag 1 oktober bij de eerste competitie thuiswedstrijd van Vorden 1 hopen we op een extra aanmoediging voor iedereen die VV Vorden een warm hart toedracht.
Vanaf 12:00 uur is er lekkere (rustige) muziek, vanaf 12:30 uur live Feyenoord op het grote scherm en vanaf 13:00 uur zal er
voor de seniorenteams (incl. 35+) een lekker hap klaar staan en kunnen alle begeleiders en trainers van de jeugd hiervan eveneens genieten.

Vorden 1 zal haar eerste thuiswedstrijd om 14:00 spelen tegen Voorwaarts uit Twello.

Coach- en trainingsjassen Jeugd

Gedurende deze middag zal rond 13:30 uur de officiële overhandiging van de coach en/of trainersjassen gedaan worden door de sponsorcommissie.
Deze jassen zijn ter beschikking gesteld door een tweetal trouwe sponsoren van onze club, te weten Autobedrijf Groot-Jebbink en Barendsen Staaltechniek Vorden (BSV).
Een groot deel van de begeleiding is reeds in het bezit van deze jassen.
Het verzoek is aan u als leider, begeleider of trainer van een jeugdteam die nog geen jas heeft deze even op te halen in de bespreekruimte in de kantine van de VV Vorden.
Op de jassen staat rechts onderin een nummer. Het verzoek is of u op de lijst uw naam, elftal en nummer van de jas wilt noteren.

Het gebruik van de jassen

Het gebruik van de jassen is in het algemeen bedoeld voor in de weekenden bij de wedstrijden en voor door de weeks bij de trainingen.
Ten aanzien van het gebruik van de jassen is het verzoek deze enkel te wassen en/of schoon te maken echter niet te strijken in verband met de bedrukking van de logo’s en tekst.
Aan het einde van het seizoen zal gelijktijdig met het inleveren van de kleding van de teams gevraagd worden de jassen weer in te leveren.

Veel plezier op het veld en langs de lijnen en hopelijk tot zondag.