logo ga eagles

Vorden 28 januari 2016 – Op uitnodiging van onze hoofdsponsor Barendsen Staaltechniek Vorden gaan volgende week maandag 8 februari 90 junioren en pupillen van de C- en de D-jeugd naar de 1e divisie wedstrijd GA Eagles tegen FC Den Bosch. De groep zal inclusief ouders,leiders,chauffeurs bestaan uit zo’n 110 man en allemaal krijgen zij een prachtige plaats aangeboden op de nieuwe Leo Halle-tribune.

GA Eagles heeft afgelopen zomer het oude en karakteristieke stadion ‘de Adelaarshorst’ op een prachtige wijze gerestaureerd en voor een gedeelte ge- en verbouwd. De hoofdtribune en de tribune achter het doel (vetkampstraat) zijn geheel nieuw opgetrokken naar ‘engelse stijl’ met bakstenen en ijzeren spanten. Er is het laatste jaar dus veel gebeurd in Deventer en zodoende heeft onze onze hoofdsponsor Barendsen Staaltechniek Vorden BV via zijn netwerk het idee geopperd om met de jeugdafdeling van v.v. Vorden eens naar een wedstrijd van GA Eagles te gaan om te kunnen genieten van het prachtige nieuwe stadion tijdens een wedstrijd in de 1e divisie.

Volgende week maandag 8 februari is het zover en dan gaan 90 spelers van de D- en de C-jeugd mee naar Deventer. Wij verzamelen bij de RK Kerk in Vorden aan ‘t Jebbink rond 18.15 uur en de komende dagen krijgen alle betrokkenen informatie toe gezonden over het programma en de tijden.

Wij wensen hierbij alvast alle v.v. Vordenspelers en begeleiding heel veel voetbalplezier en bedanken Henri van Barendsen Staaltechniek Vorden al vast voor deze fraaie geste.

adelaarshorst