Vorden 2 januari 2016 – Volgend weekend 9 en 10 januari is het traditionele zaalvoetbaltoernooi in de sporthal ‘t Jebbink. In de aanloop naar de hervatting van de competitie is er traditiegetrouw in het eerste of tweede weekend van januari het zaalvoetbaltoernooi om het kampioenschap van Vorden.

Zaterdagmiddag 9 januari vanaf 13.00 uur strijden er 16 teams om deze felbegeerde prijs in sporthal ‘t Jebbink. Veel VV Vorden leden zullen daarbij ook in actie komen. Van jeugdspelers, tot selectiespelers tot aan oude veteranen. Allemaal zullen ze een poging wagen om de zaalvoetbalkampioen van Vorden te willen worden.

Na de poulewedstrijden op zaterdag is er zondagochtend vanaf 10.00 uur de strijd in de verliezerspoule. Vanaf zondagmiddag 13.00 uur is er de strijd in de winnaarspoule. De finale zou plaats vinden zo rond 17.15 uur.

Neem dus het weekend van 9 en 10 januari gerust een kijkje in sporthal ‘t Jebbink in Vorden, entree is gratis!