vorden pax flyerVorden 30 april 2015 – Na het fantastische kampioenschap vorige week van het 1e elftal van Vorden tegen VVO in Velp, speelt het team van trainer Michel Feukkink vanmiddag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen. En niet zomaar een wedstrijd ….. De streekderby Vorden – PAX staat op het programma! Zowel de ‘Vorden Fanatics’ als de kantinecommissie zullen ervoor zorgen dat ook deze wedstrijd wederom een mooi spektakel wordt, waarbij een grote verloting het hoogtepunt is van de middag.

Er is een volledig programma om deze wedstrijd heen georganiseerd, dus wij willen je vragen om op zondag 3 mei om 14.00 uur naar VORDEN-PAX te komen. U kunt dan o.a. volop profiteren van een grote verloting met prachtige prijzen. Dus kom gezellig naar Sportpark ‘t Grote Veld (waar ook geel-zwarte paraplu’s te koop zijn) en geniet van het kampioensteam van v.v. Vorden tegen PAX.  Er is nog één extra reden om deze wedstrijd te bezoeken, maar die moeten wij op dit moment nog geheim houden, maar het is zeker de moeite waard!

Steun het kampioenselftal van trainer Michel Feukkink tijdens de derby tegen PAX uit Hengelo, zodat wij wederom een mooie ‘geel-zwarte’ voetbalmiddag tegemoet kunnen zien!

flyer vvvorden 1 – pax

toeschouwers vorden 1d