Vorden, 27 augustus 2018 – Met maar liefst 28 vrijwilligers is afgelopen zaterdag ook de tweede schoonmaakdag succesvol verlopen. Net als vorige week toen er rond en op het hoofdveld flink is schoongemaakt, kwamen afgelopen zaterdag veld 2 en 3 aan de beurt. Tevens zijn de reclameborden in de ballenvangers onder handen genomen, is er schoon gemaakt met een hoge drukspuit en zijn van alle verplaatsbare doeltjes van veld 2 en veld 3 de gele roestlaag afgehaald. Gisteren heeft Andre Garritsen zijn klus geklaard en in de hal van de kantine een fraaie geel-zwarte kist opgehangen waarin de EHBO spullen zijn opgeborgen. Ook heeft hij op verzoek van het bestuur twee fraaie fotolijsten gemaakt waardoor in de oude bestuurskamer (spreekkamer ‘de Tackle’) in ‘zwart-wit’ een fraai tijdsbeeld van de voetbalclub in de jaren ’30 tot en met de 21 eeuw weer is gegeven. De komende 2 weken zal de ballenvanger worden geplaatst en zal de sponsorcommissie met vereende krachten alle reclameborden rondom het hoofdveld op gaan hangen.