Inloopshirts D1 2

Vorden 3 juni 2016 – Op zaterdag 25 juni staat de inleverdag ‘Materialen&Kleding’ gepland in de kantine van ons Sportpark ‘t Grote Veld. Wij willen graag alle leiders/trainers&coaches vragen om tussen 09.00 en 12.00 uur de materialen en de kleding van het betreffende (jeugd)team in te leveren bij Agnes Oonk. Alle leiders en trainers krijgen ook nog een persoonlijke uitnodiging via de mail.

Sinds de invoering van het kledingplan en sinds de komst van de kledinglijn binnen v.v. Vorden, maar vooral door de enorme toename van het aantal teams de laatste seizoenen bij onze club, zijn het aantal tenues, de kleding in het algemeen en de materialen enorm toegenomen. Wij hebben dan ook als bestuur besloten om dit onderdeel ook in de organisatie aan te passen en hiervoor een speciale ‘werkgroep’ voor in het leven te roepen. Wij zijn erg blij en tevreden dat wij in de persoon van Agnes Oonk een vrijwilligster hebben gevonden wie zich hier helemaal op toe legt en verantwoordelijk is voor zowel de uitgifte als de inname van alle tenues, trainingskleding en overige materialen per team.

Op 25 juni dienen alle teams de tenues, de coachjassen, de waterzak en bidons en eventueel hesjes/petjes en warming-up ballen in te leveren bij Agnes in de kantine van ons Sportpark. Tussen 09.00 en 12.00 uur is zij aanwezig en kun je bij haar de spullen inleveren. Voor de (jeugd)teams waar via een sponsor trainingspakken zijn aangeboden, geldt dat deze ook ingeleverd dienen te worden. Voor de jeugdteams die zelf (dus per persoon) een eigen vorden-trainingspak hebben aangeschaft geldt dit dus natuurlijk niet.

Vorden trainingspak