jeugdvoetbal sportpark 2

Vorden 20 februari 2015 – Eindelijk is het weer zover! Na 11 voetballoze weekenden, waar hier en daar op kunstgras, in de zaal of in een inhaalwedstrijd een team van v.v. Vorden nog wel in actie kwam, staat er het komende weekend een volledig programma voor de deur. Op ons eigen Sportpark ‘t Grote Veld is het direct weer een drukte van belang.

Direct zaterdagmorgen om 09.00 uur is het al raak, want dan wordt er op alle velden gespeeld die in Vorden beschikbaar zijn. Vorden D1 en Vorden D2 spelen op veld 1 en 2 tegen resp. VIOD D1 en SVBV D1 en op veld 3 komen E1 en E2 in actie tegen resp. Klein Dochteren E1 en Almen E1. In de 2e shift is het iets rustiger want dan spelen Vorden F1 en F5 op veld 3. Vorden F1, zal net als E1, haar debuut maken in de 1e klas en speelt tegen VIOD F1 en het 5e F-team mag voor het eerst de wei in en maken hun competitiedebuut tegen De Hoven F3.

s’middags zijn er vier wedstrijden gepland, maar door de prettige en goede samenwerking met Socii is de thuiswedstrijd van het meidenteam verplaatst naar Wichmond. Zij spelen op het sportpark ‘de Lankhorst’ tegen vv Twenthe MC1D uit Goor. Vorden D4 speelt om 11.30 thuis tegen Voorst D1D en Vorden C4 neemt het om 12.15 uur thuis op tegen RKZVC C3. Vorden B1 speelt als koploper van haar klasse s’middags thuis tegen Robur et Velocitas B2. Alle wedstrijden zijn voorzien van een clubscheidsrechter, dus ook voor hun is het de eerste keer dat er in 2015 weer gefloten kan worden.

Op zondagmorgen staat er maar 1 thuiswedstrijd op het programma, omdat Vorden 5 een ronde vrij is en Vorden 6 haar ‘thuiswedstrijd’ in Delden afwerkt om beide ploegen hun ‘thuiswedstrijd’ hebben geruild. Vorden 6 trapt om 10.00 uur af in Delden en speelt haar wedstrijd op sportpark de Mors in Delden. Vorden 3 moet om 10.00 uur onder leiding van Rob Oplaat haar 1e wedstrijd van 2015 thuis spelen tegen buurman Socii 2, wat de kantinecommissie heeft doen besluiten om toch maar een normale bezetting te hanteren achter de bar alsof het een zondag betreft van drie thuiswedstrijden …….

jeugdvoetbal sportpark