vorden c1 scheidsrechter

Vorden 8 november 2015 – Gisterenmiddag was er wederom een vol programma bij de jeugdafdeling van v.v. Vorden. Tijdens de eerste echte herfstdag, waarbij het midden in het bos gelegen sportpark ‘t Grote Veld direct voorzien is van een flinke laag bladeren, werden weer vele fraaie wedstrijden gespeeld. Onze fotograaf Rob Immink was aanwezig bij de thuisoverwinning van Vorden C1, maar ook A2, C2, C3 en C4, D2 en diverse E- en F-teams hebben gisteren hun wedstrijd gespeeld. In Wichmond werden de thuiswedstrijden van Vorden B1 en Vorden B2 afgewerkt.

Voor een fraaie impressie van de wedstrijd Vorden C1 tegen OBW C1 (uitslag 2-1) ga naar de site van Rob Immink.

Ga voor alle uitslagen van de jeugdwedstrijden naar de ‘Johan Stapper’ uitslagensite op de hoofdpagina van onze site.