Zaterdag 21 oktober – Arka Noise Dreamparty is ook dit jaar weer terug!, en wel de 23e editie en hoe….. Op 10 November wordt er weer een mooi feestje gehouden bij vvVorden in clubgebouw De Ark! Jongens uit de selectie van vvVorden 1, 2 en 3 hebben de handen in elkaar geslagen en zie daar het thema dit jaar: Welcome to the Jungle!

Met Feest DJ Martin hebben ze een topper in de Ark om te knallen, tel daarbij de Liveband ‘de draad kwijt’ en het Feest is compleet. Voor de liefhebbers is er vanaf 20:00 tot 21:00 een echte Silent Disco, ervaar dit ultitieme gevoel van 3 genres muziek naar je eigen keuze in the Jungle waar niemand iets hoort. Voor de voorverkoop feestgangers hebben we een extra surprise, dus wees erbij en zoek een van de jongens op.  Kom je verkleed als Jane, Tarzan of ….., dan maak je kans op een prachtige surprice zo rond de klok van 23:00h.

De voorverkoop kaarten zijn nu voor €5,- te koop bij: Daniel Wabeke, Gijs van der Veen, Kevin Vliem, Koen Oosterhuis, Youri Kastermans & Bas Abbink. Heb je moeite om hun te benaderen, vraag dan even Twan Jansen, Ruud van der Linden of Niels Rondeel (JO19) want ook deze jongens  weten wat een feestje is. We zitten al op een mooi aantal van rond de 90 feestliefhebbers en gaan er wat moois van maken, wees er wel op tijd bij want vol = vol  (max. 150). In het weekend zijn de kaartjes tevens te verkrijgen in ons clubgebouw aan de bar, bijvoorkeur met de pin. Bij binnenkomst zal om legitimatie gevraagd worden, het thema feest is vanaf 16+ tot liefhebbers uit de 50+.

Vol = Vol dus altijd beter een kaartje in de voorverkoop dan een avondje thuis op de bank!

Tot op Arka Noise Dreamparty 2017!