Vorden, 21 februari 2017 –  Zowel bij de jeugd op zaterdag als bij de senioren op zondag wordt er het komende weekend in zijn geheel niet gevoetbald en staan er dus ook geen oefen-, inhaal- of bekerwedstrijden op het programma. Komend weekend staat namelijk niet in het teken van de voetbal, maar van het carnavalsbal. In de week daarop staat er een inhaalweekend (4 en 5 maart) gepland, waar op zaterdag 4 maart 16 van de 24 jeugdteams in actie komen, waarvan 6 thuis. Op zondag 5 maart wordt er op ons Sportpark niet gevoetbald, maar spelen het 2e en 3e elftal een uitwedstrijd in Doetinchem en op de Kranenburg. Vanaf het weekend van 11 en 12 maart zal er tot en met het weekend van 13 en 14 mei volop worden gevoetbald en is het ieder weekend raak. Lees hieronder verder over inhaalwedstrijden, Achterhoek Cup en doordeweekse wedstrijden.

Vorden 1 speelt in een competitie met 13 teams en moet dus in totaal 24 wedstrijden spelen, waarvan er op dit moment twee zijn afgelast. Deze inhaalwedstrijden zijn nu gepland in het paasweekend, namelijk thuis tegen Leones op zaterdag 15 april (17.00 uur) en uit tegen Concordia Wehl op (paas)maandag 17 april.  Komende donderdag (23 februari) speelt het 1e elftal een oefenwedstrijd in en tegen Brummen. Vorden 1 en Vorden JO15-1 spelen ook nog voor de Achterhoek Cup en deze wedstrijden staan gepland in de 1e week van maart. Op dinsdag 7 maart speelt het 1e thuis om 20.00 uur tegen Varsseveld en op woensdag 8 maart speelt de JO15-1 uit tegen FC Winterswijk JO15-1.

Tenslotte staan er nog enkele wedstrijden gepland op woensdagavonden. Zo speelt er komende woensdag (22 februari) een samengesteld team van spelers onder de 12 jaar van v.v. Vorden uit de JO13 tegen een team van de Graafschap JO11 met nieuwe regels vanuit het 8 tegen 8 voetbal. Op woensdag 8 maart speelt de JO17-1 een inhaalwedstrijd uit tegen VVG’25 in Gaanderen , op woensdag 5 april moeten de meiden van JO15-1 thuis tegen FC Eibergen en op woensdag 17 mei spelen dezelfde meiden een uitwedstrijd tegen Berghuizen MO15 (Oldenzaal).