Vorden, 18 september 2018 – De NOC*NSF organiseert ook dit jaar weer in samenwerking met de nationale sportbonden en de diverse gemeenten de Nationale Sportweek. De gemeente Bronckhorst heeft deze gelegenheid aangegrepen om samen met de diverse verenigingen in het kader van deze nationale sportweek de sport of in het bijzonder een bepaald onderdeel van de vereniging extra aandacht te geven. Zo is er van 15 t/m 29 september een gevarieerd programma in onze gemeente opgesteld waarbij ook v.v. Vorden onderdeel van is geworden. Op zaterdag 22 september wordt er op ons Sportpark op het hoofdveld een speciale wedstrijd gespeeld van ons G-team tegen een team van familie-begeleiding-vrienden. De wedstrijd wordt gespeeld van 11.00 uur tot 12.30 uur en geeft de gelegenheid nader kennis te maken met het G-voetbal bij v.v. Vorden.

Het volledige programma van de Nationale Sportweek in de gemeente Bronckhorst is terug te vinden op de website, waar nog vermeld staat dat het G-voetbal onder voorbehoud is maar wat inmiddels dus definitief door v.v. Vorden georganiseerd gaat worden.