logo vorden

Vorden 26 augustus 2015 – Onder het menukopje ‘Club’ en daarna ‘Roosters’ staat zowel het trainingsschema, schoonmaakrooster voor de kleedkamers, schoonmaakrooster voor de kantine en de sleutelregeling.

Het trainingsschema is nog niet voor de volle 100% definitief, maar aangezien voor de 30 van de 32 teams het bekend is gemaakt kan het rooster al wel gebruikt worden.  Wat betreft de sleutelregeling zal het deze week nog niet actueel zijn, aangezien er iedere avond wel een avondwedstrijd is, maar vanaf 7 september zal er alleen sprake zijn van trainingen op door de weekse avonden en dan zal ook bekend zijn wie op dinsdag- en donderdagavond het sportpark opent.

Het schoonmaakschema is definitief en zal in gaan voor het weekend van 11/12 september en het rooster van de maandagavond waarop de kantine en bijbehorende ruimtes worden schoon gemaakt is eveneens terug te vinden op onze site.