noordwijk 1

Vorden 30 augustus 2015 – Op het werkelijk schitterend verbouwde sportpark van v.v. Noordwijk houdt Vorden 1 nu alweer voor het 4e jaar het 3-daagse trainingskamp ter voorbereiding op de competitie. Afgelopen week heeft trainer Michel Feukkink de selectie van 19 spelers bekend gemaakt en tussen de beide bekerwedstrijden van afgelopen dinsdag en komende dinsdag in bereid hij samen met zijn staf het team voor op het debuutjaar in de 2 klas.

v.v. Noordwijk, waar onze club al vele jaren contact mee heeft,  is een perfecte gastheer voor het trainingskamp van v.v. Vorden. Op het geweldig opgeknapte sportpark van deze zaterdag hoofdklasser uit het gelijknamige dorp heeft de selectie van Vorden de beschikking over twee kleedkamers, een trainingsveld en wordt er s’avonds overnacht in het prima ‘ Hotel aan Zee’. Het driedaagse trainingskamp begon vrijdagavond met een training op het kunstgras van het hoofdveld van v.v. Noordwijk. Op zaterdag waren er twee trainingssessies gepland en beide werden op een natuurgrasveld afgewerkt. Gisterenavond is er natuurlijk nog even flink aan de teambuilding gewerkt en vanochtend wordt het trainingskamp traditioneel afgerond met een lichte looptraining op het strand.

Dit alles moet leiden tot een goede competitiestart in de maand september en dat dit wel toevertrouwd is aan Vorden 1 onder leiding van Michel Feukkink, blijkt wel uit de statitstieken vanaf het seizoen 2011-2012 toen Michel voor het eerst onder contract stond bij v.v. Vorden:

2011-2012
Vorden 2 0 RKZVC
Doetinchem 1 2 Vorden

noordwijk 2

Hieronder een blik in de gang onder de hoofdtribune waar alle kleedkamers zijn gevestigd. Als je rood in je clubkleuren hebt, hoef je niet lang na te denken welke verf besteld dient te worden voor de muren en deuren …. 🙂

noordwijk 3