Er is geen sprake van een officiële samenwerking en sowieso zijn er in ons sportlandschap weinig raakvlakken en initiatieven tussen Volleybal- en Voetbalverenigingen, maar v.v. Vorden en DASH uit Vorden hebben al vele jaren een goede band met elkaar. Vorig jaar gaf voorzitter Rein Bruinsma nog acte de présence tijdens onze receptie van het 90-jarig bestaan en hielpen een groot aantal leden van de rood-zwarte volleybalclub tijdens het feest op zaterdagavond. En natuurlijk zijn er iedere zaterdagmiddag/avond veel ‘voetballers’ aanwezig bij de thuiswedstrijd van Dames 1 en andersom is dit op zondagmiddag bij v.v. Vorden ook het geval. Het doet ons dan ook deugd dat deze prachtige vordense club dit jaar haar 60-jarig bestaan viert en dit half jaar een aantal festiviteiten op het programma heeft staan. Op 11 april is de grote feestdag en v.v. Vorden zal hier ook haar steentje aan bij dragen (voort wat hoort wat), maar bij deze willen wij dan ook onze volleyballiefhebbers bij onze voetbalclub uitnodigen voor de feestavond op 11 april in de Sporthal in Vorden.

Organisatie 60-jarig bestaan DASH nodigt hierbij alle volleyballiefhebbers onder de voetballers uit voor ons feest, ze kunnen een kaartje kopen aan de bar in de sporthal voor 4 euro.

Het programma voor deze dag is als volgt:

13.30 uur wedstrijden Dames 2 en Dames 3

16.00 uur wedstrijd Dames 1

18.00 uur tot 19.00 uur Buffet mede mogelijk gemaakt door Bistro de Rotonde, voor 12,50 euro kun je je hiervoor inschrijven bij de bar van de sporthal.

19.00-20.30 Receptie en Reünie

20.30 Groot feest met medewerking van DJ Roan!!  Entree 4 euro ook voor supporters en andere Vordenaren

Namens de feestcommissie 60 jaar Dash,

Mandy, Karien, Leo, Edwin M, Edwin S, Thea, Rein en Miriam