De voetbalvereniging Vorden heeft vanaf dit seizoen een nieuw kledingcontract met zowel Deventrade (Stanno) als met Houx Sport. Alle 520 spelende leden krijgen de komende week de nieuwe tenues aangeboden en dit houdt in dat alle 29 teams vanaf 1 oktober in de nieuwe shirts gaan voetballen. De presentatie van dit nieuwe shirt zal komende zondag, 24 september, plaats vinden in het bijzijn van de meeste van de 21 shirt-sponsoren. Om 14.15 uur zullen zoveel mogelijk spelers van de diverse jeugd- en seniorenelftallen een erehaag vormen in het nieuwe tenue tijdens de opkomst van de beide elftallen voor aanvang van de wedstrijd Vorden 1 tegen VVG’25 1. Hieronder vindt u het programma en de betrokken en betreffende teams zullen (of zijn reeds) geïnformeerd over hun rol in de presentatie van het nieuwe tenue.

12:30   inloop shirt-sponsoren van de 29 pupillen, junioren en seniorenelftallen
13:00   lunch met sponsoren – leden sponsorcommissie – bestuur v.v. Vorden – Deventrade/Stanno
13:15   spelers krijgen in de kleedkamers het nieuwe wedstrijdshirt uitgereikt
13:30   woord van de voorzitter aan de shirt sponsoren
13:35   uitreiking door sponsorcommissie van het special shirt aan de sponsor – in bijzijn van de spelers van dit team
14:15   einde uitreiking

14:15   bekendmaking 600e lid v.v. Vorden
14:20   opstellen haag van aanwezige spelers in het nieuwe shirt van kleedkamer naar middenstip
14:25   opkomst v.v. Vorden 1 en VVG ’25 1

14:30   aftrap wedstrijd
14:30   einde officieel programma

Vanaf 14.30 uur is er in de kantine de gelegenheid om de topper Ajax-Feyenoord te bekijken en daarnaast zijn er diverse mogelijkheden voor de kleinsten van onze vereniging om op de oefenhoek een onvergetelijke middag te beleven. Zo staat de opblaasbare pannakooi klaar en zijn er nog meer voetbalspellen aanwezig,

v.v. Vorden op naar de 100 jaar!