Vele jaren hebben wij er op moeten wachten, vele bestuurders, commissieleden, stichting-bestuursleden, vrijwilligers en overige belangstellenden zijn er enorm veel uur met dit onderwerp bezig geweest en eindelijk zal dan de oplossing komen van het probleem dat al zo lang speelt bij onze club  …… het veldentekort! In de jaren’70 werd er al gesproken over een ‘vierde veld’ en ook 15 jaar geleden toen wij ons 75 jaar bestaan vierden, moest er volgens velen een extra veld bij komen. De laatste 10 jaar, tijdens de groei van de vereniging naar de huidige 550 leden, werd het onderwerp weer helemaal actueel en nu in het voorjaar van 2021 kan er eindelijk begonnen worden met de oplossing: de aanleg van een Kunstgrasveld!

De financiering is voor drie kwart voor elkaar dankzij een éénmalige financiële bijdrage vanuit de Gemeente Bronckhorst, maar één kwart van het totale bedrag, zijnde 100.000 euro, dient opgehoest te worden door de club zelf. Vandaar dat wij er ook een totaal Project van hebben gemaakt, inclusief de actie om de benodigde ton bij elkaar te krijgen.

De Kick-Off van dit ‘Kunstgrasproject’ zou komende zondagmiddag na afloop van de wedstrijd Vorden tegen Concordia Wehl in onze kantine plaats gaan vinden. Door de ‘Corona-maatregelen’ kan dit allemaal niet op de oorspronkelijke wijze doorgang vinden en vandaar dat wij deze start nu ‘Online’ voor iedereen gaan verzorgen.

Zondagmiddag om 14.00 uur zal op deze website het Project officieel gestart worden door middel van het live gaan van een introductiefilmpje op ons eigen YouTube-kanaal. Met medewerking van 30 voetballers, voetbalsters, trainers en vrijwilligers is dit filmpje opgenomen en door Micha Bolink keurig in elkaar gezet. Op deze wijze willen wij als vereniging het project onder de aandacht brengen en zodoende kenbaar maken binnen onze club, binnen jullie familie en vriendenkring, binnen andere verenigingen en binnen de gehele gemeenschap Vorden.

Houd de website en onze Social-media kanalen in de gaten, want ……… ‘ons Vorden staat bekend om de …… ‘