Afgelopen woensdagavond heeft de jaarlijkse sponsoravond plaats gevonden bij v.v. Vorden. Dit keer werd gekozen voor een event in de prachtige vernieuwde kantine inclusief een natje en een (heerlijk en goed verzorgd) droogje. Ruim 50 personen waren aanwezig tijdens deze sponsoravond en zij werden welke geheten door de sponsorcommissie bestaande uit Joris Jansen vd Berg, Herman Vrielink, Hans Boers, Ard Kettelerij en Rob Enzerink. Na de opening van Joris Jansen vd Berg werd er in 10 groepen deelgenomen aan de speciale ‘v.v. Vorden-Pubquiz’ en na afloop was er volop gelegenheid voor deelname aan het buffet en gezellig na praten met elkaar.

‘Een vereniging anno 2019 kan gewoonweg niet meer zonder sponsoren en wij zijn bij v.v. Vorden dan ook zeer content met het grote aantal shirt-bord-media-sub en hoofdsponsoren. Maar waar wij minstens net zo tevreden over zijn is de betrokkenheid en verbondenheid van de sponsoren bij v.v. Vorden en dat dit ook terug te zien is tijdens een avond als deze. Ook tijdens het afgelopen jubileumweekend in augustus 2019 konden wij dit al vernemen en het is dan ook mooi om te zien dat naast de leden, vrijwilligers, supporters, donateurs ook de sponsoren zich verbinden en verenigen bij v.v. Vorden, aldus bestuurslid sponsoring Joris Jansen vd Berg.

De pubquiz (fraai in elkaar gezet en prettig aan elkaar gesproken door Rob en Herman) werd uiteindelijk na 1,5 uur gewonnen door ‘Groep 9’ doordat zij net één kinderfoto van een huidige profvoetballer (niet die met de grote oren…) beter hadden geraden dan twee concurrenten. Van het hapjes en koude- en warme buffet, verzorgd door onze subsponsor ‘Café de Herberg’ werd zichtbaar genoten en onder het genot van een drankje sloten de ongeveer 50 personen deze sponsoravond 2019 op een geslaagde wijze af.

Winnaar Pubquiz – Groep 9 …

Hapjesbuffet verzorgd door De Herberg-Vorden

Fraai overzicht van diverse sponsoren in spreekkamer ‘De Tackle’ bij het hapjesbuffet