De website van v.v. Vorden heeft dagelijks gemiddeld 750 views, wij hebben 700 volgers op Facebook en 900 via Twitter, maar ook ons nieuwste ‘Social-Media kanaal’ gaat de goede kant op. Via de beide jeugdleden Yun Wentink en Ties Oplaat is het YouTube-kanaal nu bijna een half jaar in de lucht en zitten wij nu op 113 abonnees en worden de filmpjes gemiddeld zo’n 150 keer bekeken. Het YouTube kanaal kwam extra in het daglicht te staan toen 2 weken geleden op zondagmiddag er een livestream via dit kanaal werd getoond van de wedstrijd Vorden – WSV. Maar Yun en Ties hebben inmiddels ook al vele andere bijdrages op het YouTubekanaal geplaatst, zoals fotoreportages, wedstrijdbeelden, specials en interviews met o.a. Bennie Wentink, Edwin Meijer en Marc van der Linden. Ga naar deze link of klik hieronder op het YouTube-logo van v.v. Vorden en geniet van de vele filmpjes op ons kanaal (oh ja, en wordt direct ff abonnee!).