In 2011 is destijds besloten door de ledenvergadering dat er geen clubblad meer uitgebracht zou worden. ‘De Tackle’ had zijn functie verloren door de komst van de website en vandaar dat er einde kwam aan 50 jaar en ongeveer 400 ‘Tackles’. In 2012 kwamen er echter wel geluiden vanuit de club dat het wel mooi zo zijn om 1x per jaar een presentatiegids uit te brengen met vermelding van alle elftallen in het betreffende seizoen. Zodoende verscheen in oktober 2013 onder leiding van secretaris Renze Kuitert de eerste presentatiegids van v.v. Vorden seizoen 2013-2014. Vanaf dat seizoen verschijnt deze full-colourgids dus ieder jaar  waarbij de sponsorcommissie voor de adverteerders zorgen, Johan Bolink alle elftalfoto’s maakt en de webredactie de inhoudelijke stukken aanlevert.  Sinds 2015 wordt de opmaak van deze gids verzorgd door Dinant Hendriksen en tevens verzorgd hij met zijn bedrijf YourPress het drukken, sealen en adresseren van de gidsen. Ook dit seizoen heeft YourPress weer de Presentatiegids verzorgd en is deze met maar liefst 60 pagina’s dikker als ooit en ligt ‘ie inmiddels bij alle leden, donateurs, sponsoren en vrijwilligers (1 gids per huishouden) in de bus.

Over YourPress

YourPress – Media staat bekend als een betrokken, veelzijdige partner voor bedrijven op grafisch gebied. De ideale partner voor jouw bedrijf, doordat wij niet alleen het ontwerp, maar ook advisering, realisatie en de levering verzorgen. Je wilt iets laten drukken of printen, zoals visitekaartjes, brochures of flyers om weg te geven. Goed idee, want door mensen iets tastbaars in handen te geven, pakken ze het er sneller ‘even bij’. Dat is onze ervaring met papier. Ondanks de digitalisering blijft papier populair als onderdeel van marketing, omdat mensen het fijn vinden om ‘iets in handen te hebben’. Ook voor standaard en technische DTP klussen kun je in Raalte en Vorden terecht.

Presentatiegids 2021-2022

Hieronder is de gids 2021-2022 in te zien als pdf-document. Het betreft de 7e presentatiegids aangezien wij in het jubileumjaar 2019-2020 besloten hebben om deze niet uit te brengen, aangezien destijds het ‘plaatjesalbum’ is uitgebracht in samenwerking met Albert Heijn Grotenhuijs. Alle gidsen zijn terug te vinden op deze site onder het kopje ‘over v.v. Vorden’.