De winterstop 2023-2024 is begonnen en het Sportpark is vanaf maandag 19 december t/m zondag 7 januari gesloten. In deze weken is het echter niet zo dat er bij v.v. Vorden helemaal niets te doen is, integendeel. Allereerst is er op zaterdag 30 december de traditionele Oudejaarscrossloop voor 5, 10 en 15 km en een speciale kidsrun van 1 km. Op zaterdag 6 januari 2024 gaan alle jeugdleden weer langs de deuren om statiegeldflessen op te halen en op zondag 14 januari 2024 zal de Nieuwjaarsreceptie van v.v. Vorden gehouden worden in kantine ‘de Ark’ Sowieso nieuwsgierig en benieuwd welke evenementen allemaal op de agenda staan voor het nieuwe jaar, ga dan op deze website naar het menu-onderdeel ‘Agenda’  en bekijk wat er allemaal georganiseerd wordt bij onze vereniging en op ons Sportpark.