Komend weekend op zaterdag 21 en zondag 22 januari komen alweer 15 van de 29 elftallen bij v.v. Vorden in actie voor de competitie. Voor alle pupillenteams begint de 3e fase van de competitie aanstaande zaterdag en tevens is er voor de drie meidenteams met een voorjaarscompetitie van 8 ploegen en een hele competitie (dus 7 uit en 7 thuis) op deze zaterdag 21 januari ook de eerste wedstrijd ingepland. De junioren moeten nog een week wachten, alleen speelt de JO15-1 een oefenwedstrijd tegen Lochem JO15-1. Op zondag speelt ons 1e elftal haar 12e wedstrijd van dit seizoen en komt het in actie tegen de Tukkers in Albergen. Daarnaast spelen zowel VR1 als VR2 hun eerste competitiewedstrijd in het kalenderjaar 2023 en halen Vorden 4 en Vorden 6 een afgelaste wedstrijd in uit 2022. De schema’s voor de zaterdagdiensten zijn alweer gereed en rond gestuurd, evenals de indeling van de scheidsrechters voor de 7 thuiswedstrijden dit weekend. De kantinecommissie zal wederom zorgen voor bezetting achter de bar in de kantine en aangezien de dinsdagploeg het sportpark alweer ‘spik en span’ heeft gemaakt, staat niets in de weg om het komende weekend af te trappen in 2023 …… of de vorst gooit nog roet in het eten voor de natuurgrasvelden!