Terwijl een hoop deelnemers van de 2e VoProVo-pubquiz nog aan het bijkomen zijn van een avond vol met muziek, films sport en andere vragen waarin heel veel getallen werden gevraagd, werd er ondertussen ook gevoetbald in de Eredivisie. Ketamingo won de 2e editie van de VoProVo-pubquiz net voor de Makkies. De Makkies kwamen, net als vorig jaar, 1 punt te kort om als nummer 1 te eindigen

In de Eredivisie werden ondertussen op vrijdag en zaterdag 4 wedstrijden gespeeld. Na die 4 wedstrijden hebben we, met Wim Enzerink, een duidelijke koploper. Hij behaalde 32 van de maximale 40 punten en voorspelde FC Volendam – Fortuna Sittard en FC Utrecht – GA Eagles helemaal goed.

Maar vandaag wordt het verschil pas echt gemaakt. Wim heeft een voorsprong van 6 punten op de nummer 2, Erik Oldenhave. Maar met toppers als FC Twente – AZ, Ajax – Feyenoord en Barcelona – Real Madrid kan er nog niet gesteld worden dat er al een Vorentscheidung is, om toch in het thema van de Duitse liedjes uit de pubquiz te blijven.

Vanavond rond 23.00 uur weten we meer.
Voor de tussenstand klik hier