Wat was het een spectaculaire vrijdag en zaterdag. Behalve dat de zeskamp erg leuk en gezellig was, werd er ook nog veel gescoord. Ook waren er veel doelpunten.

Zowel bij Fortuna Sittard – FC Utrecht als bij GA Eagles – Feyenoord werd er 7x gescoord. En eindigden beide wedstrijden in 3-4. Daarnaast was er voor velen misschien ook wel een verrassing dat FC Twente van PSV won.

Dit jaar hebben we ook buitenlandse wedstrijden om te voorspellen en de meest verrassende uitslag kwam misschien wel uit Engeland, waar Liverpool de stadsderby niet van Everton wist te winnen.

Al deze uitslagen van vrijdag en zaterdag zorgen ervoor dat het heel dicht bij elkaar ligt. William van der Veen ligt aan kop na de zaterdagwedstrijden. Hij wordt op een paar punten gevolgd door Ronald de Beus. En achter Ronald is de familie Eggink goed vertegenwoordig met Henri en Twan.

Klik op de hierna gevoegde link om de tussenstand te bekijken: Zaterdag 2-9-22 Zaterdag 2-9-22