Aankomende zaterdag, 1 juni, zal het seizoen voor de jeugd van vv Vorden traditioneel afgesloten worden met het Wikee de Viking toernooi. Het jeugd toernooi is voor alle spelers van de mini F tot en met de O15.

Door de coördinatoren van de TJC is er een indeling gemaakt voor de teams. Deze indeling en het wedstrijdschema staat in het programmaboekje welke als link is toegevoegd. De O13 en O15 zijn dit jaar samengevoegd en spelen een gezamenlijk toernooi.

We starten met de eerste wedstrijden om 09:00 uur en willen dan ook spelers/ouders verzoeken om uiterlijk 8:45 uur aanwezig te zijn!

Bij de JO9 en JO11 wordt er gespeeld in een volledige competitie, wat inhoud dat alle ploegen twee maal tegen elkaar spelen. Bij je O13 en O15 speelt men een halve competitie (3 wedstrijden). De nummer 1 en 2 stromen door naar de winnaarsronde, terwijl de nummers 3 en 4 zullen strijden in de verliezersronde. Ieder team speelt deze ochtend 6 wedstrijden.
Alle wedstrijden duren 12 minuten. Tussen de wedstrijden door is er 3 minuten tijd om te wisselen. Zorg dat je op tijd bent, zodat het wedstrijdschema geen vertraging oploopt.
We spelen bij iedere categorie op een half veld conform de “oude” regels bij het pupillenvoetbal. Indien gewenst kan het veld, in overleg met de organisatie, bij de JO9 worden ingekort. Alle wedstrijden worden gespeeld met 7 tegen 7 (6 veldspelers & 1 keeper). Het eerst genoemde team speelt richting de tribune/zwembad. Het eerst genoemde team trapt af en draagt hesjes.

Na afloop van de wedstrijden de uitslag van de gespeelde wedstrijd zo spoedig mogelijk doorgeven bij de bestuurskamer aan de toernooileiding. Het gaat deze dag erom dat de jeugd een leuke afsluiting heeft, maar eerdere ervaringen laten weten dat de kinderen het ook fijn vinden als er een stand wordt bijgehouden. Er zijn geen prijzen verbonden aan het toernooi.

Voor alle spelers is er gedurende het toernooi ranja in de kantine.

Wij verzoeken ouders om bij de JO9 & JO11 gedurende het toernooi een team te begeleiden.

Klik hier voor het programmaboekje met indelingen en speelschema: Wikee2019

Wij wensen iedereen een geweldige afsluiting van dit seizoen.
Met vriendelijke groet, de TJC, van vv Vorden