Voor de tweede keer heeft Werner Jansen de weekwinst weten te behalen. Zijn zwager Martin Leegstra stond na de wedstrijden van zaterdag nog bovenaan, maar onder andere goed voorspelde gelijke spelen bij FC Twente – Feyenoord en Heerenveen – FC Groningen zorgden ervoor dat Werner 32 punten behaalde op zondag en daarmee zijn ronde totaal op 55 bracht. Hiermee bleef hij Bart Lichtenberg en Udo Heij net 1 punt voor.

In het algemeen klassement leek Bas van der Veen de eerste plaats weer over te nemen van Arjan Wagenvoort. Echter haalde Arjan 2 punten meer dan Bas bij de laatste wedstrijd (Ajax – Sparta), waardoor het verschil tussen beiden 1 punt bedraagt in het voordeel van Arjan. Michiel Balvert kende een iets minder goede ronde en voelt de hete adem van Herman Vrielink en Sven Hendriks in de nek.