Het waren dit weekend weer ‘bijna’ normale omstandigheden op Sportpark ‘t Grote Veld, waar voor het eerst een ‘echte’ wedstrijd werd gespeeld op het nieuwe kunstgrasveld. Door de versoepelingen en aangepaste maatregelen vanaf 5 juni mogen er weer wedstrijden gespeeld worden tegen andere verenigingen (t/m JO17), mogen teams zich weer omkleden en douchen in de kleedkamer en  kun je na de wedstrijd en/of training weer in de kantine of op het terras de 3e helft beleven. Het is echter nog steeds niet toegestaan om als toeschouwer naar de wedstrijden of training te komen kijken en zodoende zijn het dus BIJNA normale omstandigheden. Gisterenmiddag kwamen een groot aantal jeugdteams in actie (zie website bij ‘uitslagen’) op zowel ons eigen Sportpark als bij uitwedstrijden in Groenlo en Apeldoorn. Op zondag blijven de senioren nog gewoon onderling trainen en spelen, want voor de spelers vanaf 18 jaar (JO19 en senioren) zijn wedstrijden tegen andere verenigingen nog niet toegestaan. Voor deze groep leden zal dus pas in augustus/september bij de start van het nieuwe seizoen een ‘echte’ wedstrijd gespeeld kunnen worden. Kijk op onze website voor het programma voor de komende week en zaterdag 12 juni. De selectie van v.v. Vorden zal tot eind juni blijven trainen op di-do en zondag.