Het gaat nog steeds zeer voortvarend met de aanleg van het kunstgrasveld, want ook in week 8 zijn er geheel volgens schema diverse onderdelen opgeleverd. De gaten zijn geboord in het betonrand rondom het 2e veld, kunstgrasveld en pannaveldje. De palen van het leunhekwerk zijn voor 80% geplaatst en ook de grotere palen t.b.v. de ballenvangers voor de ‘halve veldjes’ tussen veld 2 en het kunstgrasveld zijn opgeleverd. Op zaterdag 10 april hebben de vrijwilligers een begin gemaakt met het plaatsen van het vangnet aan de 7 meter hoge ballenvangers aan de lange zijde langs het zwembad. Ook heeft de vaste ‘straatploeg’ in de hoeken van het kunstgrasveld (o.a. bij het elektriciteitshuisje) de laatste stenen gelegd en deze keurig geknipt en gepast.

Deze week zal het gehele leunhekwerk rondom veld 2 en het kunstgrasveld opgeleverd worden en tevens zullen de ballenvangers van hekwerk worden voorzien. Ook het pannaveld krijgt het vaste (verhoogde) hekwerk en de vrijwilligers zullen zaterdag 17 april beginnen met het aanleggen van het ‘evenementenplein’ tussen het kunstgrasveld en de accommodatie.

Klik op de site van Johan Bolink voor een impressie van de afgelopen week

Bij het plaatsen van de vangnetten is er in het ‘bakje van Kamphuis’ nog een fraaie filmpje gemaakt dat nu al 1500 keer is bekeken op Facebook.