In de afgelopen week zijn er flinke vorderingen gemaakt met het opvullen van de onderlaag voor het kunstgrasveld. Deze opvulling is voor 90% gerealiseerd en tevens is afgelopen donderdag de eerste keuring verricht en werden er ‘voldoendes’ uitgegeven voor de diverse testen. Maandag en dinsdag 15 en 16 maart wordt de laatste laag ‘granulaat’ opgebracht en aan het einde van de week staat dan het plaatsen van de kunstgrasmatten op de agenda. Tegelijkertijd met het opvullen van de onderlaag, zijn diverse vrijwilligers van v.v. Vorden bezig geweest met het plaatsen van de ‘betonranden’ rondom het kunstgrasveld, inclusief het ‘pannaveld’ en op deze betonranden wordt uiteindelijk het leunhekwerk geplaatst. Aan de binnenkant van deze betonranden komt uiteindelijk de kunstgrasmat tegenaan te liggen en aan de buitenkant wordt een staande ‘betonrand’ geplaatst. Ook hiermee is afgelopen zaterdag begonnen door de vaste ‘straatploeg’  en deze krijgt als functie dat hier tegenaan betegeld gaat worden en tevens dient het als opstaande rand zodat er geen korrels buiten het kunstgrasveld terecht komen. Komende zaterdag, 20 maart,  wordt er begonnen met het leggen van de vele tegels rondom het kunstgrasveld. Vrijwilligers kunnen zich hiervoor aanmelden via ‘accommodatie@vvvorden.nl’ (zie website) en tevens geldt dit voor zaterdag 27 maart en 3 april. Tenslotte zijn de afgelopen week de laatste LED-lampen geplaatst en dit houdt in dat op alle zes masten rondom het kunstgrasveld, de twee masten op de oefenhoek, de extra mast bij de oefenstrook en de mast van het hoofdveld t.b.v. het pannaveldje de LED-lampen geplaatst zijn. Hieronder wederom enkele foto’s van de werkzaamheden in de afgelopen week en tevens kunt u een ‘time-lapse’ foto/film bekijken, waarop de beelden van de afgelopen vijf weken versneld te zien zijn door onze door ICT van den Brink aangeboden speciale camera.

B

Bekijk onze speciale ‘time-lapse’ foto/film met de voortgang vanaf 1 februari :  https://youtu.be/oIKArDhLhhM