Het is gelukt!

In week 10 van het project is het kunstgrasveld op Sportpark ‘t Grote Veld in gebruik genomen. Vorige week zaterdag (24 april) werd tijdens de vriendinnendag de officieuze opening (zie website) gevierd en op zondagmorgen 25 april werd de eerste (onderlinge) wedstrijd gespeeld. Afgelopen maandag zijn wij begonnen met het nieuwe trainingsschema en is er iedere avond op het kunstgras getraind door de diverse teams. Gisteren kwamen de eerste jeugdteams met hun onderlinge wedstrijd in actie op het nieuwe veld 3  De eerste reacties zijn erg positief, zowel door de spelers en speelsters als de trainers, maar ook de bezoekers wie regelmatig langs het sportpark wandelen of fietsen geven aan dat het een zeer fraaie eindresultaat is geworden. Toch zijn wij nog niet helemaal klaar met het project, want de komende zaterdagen zullen de laatste ‘puntjes op de i’ worden gezet. Gisteren is er wederom door een groep vrijwilligers diverse werkzaamheden verricht, zoals de poorten aan de Hamelandweg plaatsen, de netten in de trainingsdoelen van veld 2 vervangen  en de nieuwe oefenstrook ‘glad maken’.