De corona-crisis is een strop voor alle sportverenigingen. Zowel sportief, maar ook financieel lopen verenigingen heel wat omzetten mis, omdat de kantine wekenlang geen omzet heeft. Bedenk dat vanaf half maart tot eind mei er zeker 10 weekenden gevoetbald had moeten worden. En op zaterdag en zondag zou ieder lid, ouder, supporter, opa en/of oma een bakkie koffie, AA-tje, zakje snoep of biertje besteld hebben. Je kunt al gauw uitrekenen dat dit grote financiële gevolgen heeft. De kosten van de kantine en het onderhoud gaan immers wel gewoon door.

Daarnaast blijft ook vv Vorden met de voorraad zitten. En daar hebben we wat op gevonden! Vanaf zaterdag 11 april 2020 kan er tussen 11.00 uur en 12.30 uur een borrelpakket worden gekocht. Er zijn 3 soorten borrelpakketten die gekocht kunnen worden. Het gaat om een borrelbierpakket, een borrelwijnpakket en een borrelfrispakket. Op de onderstaande flyer zie je precies wat er in de pakketten zit. Door deze voorraden te verkopen scheelt het vv Vorden en een hoop derving. Anders was de voorraad immers over de datum gegaan en had het weggegooid moeten worden. Maar daarnaast kan een ieder ook een kleine financiële bijdrage leveren aan het gemis van 10 weken zaterdag en zondag kantine-omzet.

Alles wordt natuurlijk afgehandeld volgens de RIVM-richtlijnen. Zo wordt er 1,5 meter afstand gehouden, mag er slechts 1 persoon het pakket ophalen, mag je alleen met pin betalen en wordt de pin weer schoongemaakt.

Hieronder zijn de pakketten te zien. Kun je komende zaterdag niet dan is volgende week zaterdag wederom tussen 11.00 uur en 12.30 uur een nieuwe verkoop. De actie loopt door tot medio mei, zolang de voorraad strekt. Mocht de voorraad op zijn, dan berichten we jou natuurlijk ook op deze site.

Dus kom vanaf zaterdag 11 april iedere zaterdag tussen 11.00 uur en 12.30 uur bij de voetbalvereniging en steun de vereniging door één van de 3 pakketten te kopen!