22 september 2018 vv Dieren MO17-1 – Socii-Vorden MO17-1

Hey, Tegenstand? Ja, dit waren we 2 wedstrijden niet meer gewend geweest. Dit kon je goed zien doordat we ons op alle fronten lieten aftroeven, duels verloren, en de afvallende ballen na de duels waren bijna allemaal voor de dames uit Dieren. Nu lijkt het of alles aan ons lag maar Dieren had ook gewoon een hele goede leuke ploeg met een aantal dames die het verschil konden maken. Wij hadden het ze echter wel moeilijker kunnen maken als we elkaar meer hadden geholpen op het veld, de term rugdekking is hierbij het sleutelwoord. Dit gebeurde bij ons te weinig, we stonden te veel op een te grote afstand te kijken hoe onze medespeelster het duel uitvocht in plaats van er naar toe te gaan en indien nodig haar weer kunnen helpen als dit duel verloren werd.

Maar dit alles klinkt nu heel negatief, maar zo was het ook weer niet, er zaten ook mooie aanvallen bij en we zijn ook zeker strijdend ten onder gegaan. natuurlijk wordt er iets gemopperd in het veld als je achter staat en niet op de positie staat waar je het liefste speelt maar dat hoort er nu éénmaal een beetje bij, dat is de wil om te winnen, Onze uitblinker was Vera, die keepte deze ochtend en als de keeper de uitblinker is, ja dan is de tegenstander meestal sterker, anders kan ze dit nooit bewijzen……..☺ Al met al een hele leerzame wedstrijd met veel punten waar we van kunnen leren.

Aanstaande zaterdag 29 sept. spelen we thuis tegen Pax om 11.00 uur in Wichmond, dan gaan we er weer met frisse moed tegenaan om de 3 punten weer in eigen huis te houden.

Tot zaterdag!