Alle seniorenteams zijn begonnen aan het seizoen 2023-2024. Dat betekent ook weer een nieuwe topscorerslijst. Nu de meeste teams een vrij weekend achter de rug hebben wordt het tijd voor een eerste tussenstand.

De meeste seniorenteams doen het goed en draaien bovenin mee. Dat betekent ook veel doelpunten. Zo scoren Vorden 3 en Vrouwen 1 er lustig op los. Bovenaan de lijst zien we Marèe Oplaat en Vera Lenselink. Beide dames hebben in 4 wedstrijden al 6x het netje gevonden. Met een imposant doelsaldo van 30 voor en 1 tegen staan ze fier bovenaan.
Ook Vorden 3 staat duidelijk bovenaan. Ongeslagen en met een doelsaldo van 23 voor en 4 tegen is er voorlopig ook tegen Vorden 3 geen kruid gewassen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de huidige top 5 wordt gecompleteerd door spelers van Vorden 3. Bart Jansen, Pelle Hoppen en de topscorer van vorig seizoen, Djoi Stevens, hebben al 5x het doel gevonden.

Voor de volledige stand ga naar “Wedstrijdinfo” en klik op “Topscorer”