Wij hebben gisterenavond de nieuwe maatregelen mee gekregen die vanaf vandaag gelden en vandaar dat wij onze gelegenheid vanmiddag in de vorm van de vrijwilligersmiddag/avond inclusief verloting ook kritisch tegen het licht aan hebben gehouden. De vrijwilligersmiddag/avond zal voornamelijk buiten plaats vinden rondom ons clubhuis en zal starten om 17.00 uur en eindigen om 21.00 uur. Wij hebben de volgende afspraken gemaakt en maatregelen genomen om het voor een ieder zo gezellig, leuk en veilig te maken :

• Blijf thuis als je klachten hebt!
  • Was thuis je handen voordat je naar het feest gaat en ga thuis nog een keer naar het toilet
  • Registreer bij aankomst je naam en telefoonnr.
  • Ontsmet je handen bij aankomst
  • Zoek lekker een zitplaats op het terras die van ruim voldoende  zitplaatsen is voorzien
  • Geniet van een drankje en de verloting
  • Haal rustig en met voldoende afstand het eten vanaf de ruim opgestelde buffetten