In het seizoen wordt er iedere maandagavond door een groep van 18 vrijwilligsters in zes groepen van drie de kantine, de hal, de toiletten, bespreekkamer en bestuurskamer schoon gemaakt. Deze vaste groep vrijwilligsters wordt aangestuurd door Henriette Gombert en per groep van drie vrijwilligsters wordt er dan op maandagavond van 19.00 tot 20.30 uur schoon gemaakt. Ieder seizoen is er vaak sprake van ‘wisselingen’ en ook dit jaar zullen er een aantal schoonmaaksters stoppen, dus zijn wij nog op zoek naar nieuwe vrijwilligsters die graag een steentje bij willen dragen binnen onze vereniging. Als schoonmaakster ben je dus één keer in de zes weken aan de beurt en in de loop van het seizoen (jaar) dus in totaal zeven á acht keer. Heb je interesse en wil jij je inzetten als vrijwilligster binnen onze vereniging, meld je dan aan via secretariaat@vvvorden.nl of neem contact op met Henriëtte Gombert.