Binnen onze regio hebben we een aantal fantastische festivals. De twee bekendste zijn wel de Zwarte Cross en Manana Manana.

Net zoals bij onze voetbalvereniging kunnen ook dit soort evenementen niet zonder de hulp van de vele vrijwilligers.

Het  grote voordeel van helpen op deze festivals, is dat je EN vrijkaarten krijgt voor het festival zelf EN dat de kas van de vereniging ook nog eens een keer wordt gespekt. Voor ieder gewerkt uur per vrijwilliger ontvangt de vereniging 5 euro. Taken die je zou kunnen doen zijn bijvoorbeeld: barpersoneel, afvalprikkers, entree (ticket scannen) en campinginzetploeg.

Lijkt het je leuk om op één van deze of beide festivals te werken en daarmee ook de club te steunen dan kun je je aanmelden bij René Nijenhuis door te mailen naar sneetje_7@hotmail.com.

Om mee te kunnen helpen moet je wel minimaal 18 jaar zijn.